Irodák, irodaházak beltéri felújítása, átépítése

Tevékenységünk gerincét irodák és irodaházak megrendelőink igényei szerinti átépítése, felújítása, bővítése jelenti. E téren komoly, csaknem két évtizednyi és több mint 20 budapesti irodaház átalakítása/felújítása során szerzett tapasztalatot tudhatunk magunk mögött, így olyan szakmai előnyöket kínálunk partnereinknek, amely sok előnyt jelenthet Megbízóinknak.

Miért éri meg ránk bízni az irodaház-felújítást, átalakítást?

  • mert rövid határidővel vállaljuk a teljes körű kivitelezési munkát
  • mert mi a folyamatos működés megzavarása nélkül tesszük a dolgunk, azaz – amennyiben az átalakítandó helyiség erre lehetőséget biztosít - az irodai munka zavartalanul folyhat tovább
  • mert ha szoros a határidő, a körülmények megkívánják, vagy csak erre van lehetőség akár éjszakai munkavégzést is vállalunk
  • mert nálunk nem kell heteket várni az árajánlatra. Megbízónk –attól függően, ha van költségvetési kiírás, igen rövid 4-7 napon belül kézhez kapja ajánlatunkat. Amennyiben nincs előre elkészített költségvetési kiírás, a megrendelő elképzelésihez igazodva akkor is rövid határidővel tudunk ajánlatot adni.
  • mert mi az ügyfél igényekhez a legteljesebb mértékig alkalmazkodunk. Ehhez még az árajánlat adást megelőzően bejárjuk a helyszínt és felmérjük a terep adottságait, rögzítjük a felújítás előtti állapotokat. Minden lényeges információt begyűjtünk, a kialakítandó munkaállomások számától kezdve a világításon át az egyes pontok energiaigényéig. Amennyiben a megrendelő igényt tart rá, világítási képet készítünk a helyszínről.
  • mert mi nem a kifogást keressük, hanem a megoldást. Ez jó szlogen, de mit jelent ez a gyakorlatban? Azt, hogy mi kizárólag a hatóság által tiltott, a szabvánnyal ellenkező megoldásokat nem vállaljuk. A megfelelő ár-érték aránytól eltérő kívánságok esetében áthidaló, alapos számításokkal alátámasztott, költséghatékony javaslatot teszünk le a megbízónk asztalára.
  • mert legexkluzívabb megrendelői igényeket is magas színvonalon, a vállalt határidőre teljesítjük
  • mert minket a vállalt határidő betartására nemcsak a megkötött szerződés, de elhivatottságunk is kötelez

Akik minket választottak a teljesség igénye nélkül

  • Wallis Zrt. – eddig több mint 20.000 m2 területű irodahelyiség kialakítását bízták ránk.
  • Duna Tower Irodaház – itt több irodaszint kialakítását végeztük
  • Váci Corner Irodaház (HB Reavis) komplett iroda szintek kialakítása volt a feladatunk. Ezt 3 hónapos határidővel adtuk át a megbízónknak.
  • Hotel InterContinental Budapest – ennél a projektnél a gazdasági szintjeinek átépítése volt a feladatunk
  • OTP Nyrt – irodák kialakítására szólt szerződésünk
  • GE Hungary Kft – több irodaszint átalakítása
  • BKV ZRT – irodák komplett átalakítása, felújítása

 
  • BKV Zrt
    A szerződéskötés teljes folyamata, a helyszíni fel- és levonulás, valamint a munkavégzés problémamentesen lezajlott. A megadott határidőt és az egyéb szerződés szerinti vállalásait a Profi Generál Kft teljesítette. A munkavégzés időtartamára a korrekt együttműködés volt a jellemző.
    BKV Zrt